2011. dec 29.

Mai nap: lakásfelújítás.

írta: Iszka
Mai nap: lakásfelújítás.

Mai napom is a lakásfelújításról szólt!

 

Tegnap leparkettáztam a kis szobát, beütővasat alig kaptam csak komplett csomagban volt, tartalmazta a beütővasat, durung ékeket fából és egy ütőfát.

 

 

 

 

 

 

 

A beütővas mindenképpen kell, a vastag ékekre azt mondtam, hogy marhaság, a támfa meg kegyetlen jól jött!!! Jó kialakítása van, megérte az árát!!! Később leírom és fényképekkel illusztrálom a laminált padló lerakásának lépéseit, tapasztalatait.

Ma a nagyszoba káoszából sok mindent átvittem a tiszta szobába, alapos takarítás kíséretében, összeállt a fürdőszobai mosdószekrény is, a wc-t legletteltem (remélem nem kell többet belesimítanom), eltüntettem kb. 100 liternyi törmelékmaradékot, odaajándékoztam a lejjebb lakónak a régi kazán belső elemeit, plusz a csempézés és egyéb kartoncsomagolásokat elvittem szüleimnek gyújtósnak jó lesz alapon. Alig fért be a csomagtartóba...

Holnap meg le kellene szedni a nagyszobai bordürt, leglettelni a helyét, eltüntetni még legalább 100 liternyi törmeléket, mert ez soha nem fogy el!!!

 

Szólj hozzá

festés lakásfelújítás parketta lerakás bútor összeállítás