2018. sze 14.

Chili magfogás és eredmények 2018 végén

írta: Iszka
Chili magfogás és eredmények 2018 végén

#Magfogás #vetőmag #kardinalis

2_3.jpg

Magfogás rákészülés, hangolódás. Neki kell állni, mert lassan minden beérik. Húzom halasztom, mert nem nem a leg jobb móka ez. A képek tavaly készültek, idén még 1 darab magot sem szedtem ki, de elérkezett az idő, hogy rákészüljek. Utálom! Nem szeretem, ha ég a kezem. Én így védekezem: cérna kesztyű rá egy vékony gumi kesztyű arra meg egy mosogatós. A 2 alsót 15-20 percenként cserélem a mosogatóst pedig le szoktam öblíteni, ebből is általában 2-t felváltva használok. Általában egy vödör tejföl is van amiben a kezem szoktam hűteni. Így is 24 óráig ég a kezem. 4-6 nap alatt meg is vagyok a magok kinyerésével, napi szinten 2-2 órát csinálom csak, késsel félbe vágom a terméseket, kis kanállal kiszedem belőle a magokat, szitán át is mosom a magokat majd mennek száradni 1 hétre. Száradás után egy kis válogatás, sajna ez sem úszom meg soha tüsszögés és égés nélkül. Majd jön a válogatás, csomagolás. Ebben az évben újra lesz teszt csíráztatás, már csak a petri csészéket kellene előásnom, mert fene tudja, hogy hol vannak... Október végétől pedig elérhetőek lesznek a magok számotokra is. https://www.kardinalis.hu a titkosítással vannak még gondok, de szerintem lassan az is megoldódik, szóval bátran lehet nézelődni, sok termék még nincs feltöltve, nem beszélve a raktárkészlet aktualizálásáról.

Szóval nem kell pánikolni lesz minden ami kell! Friss képeket majd még hozok amint lesz időm rájuk.

1_2.jpg

3_1.jpg

Folytatása mindenképpen lesz!

https://www.kardinalis.hu

Szólj hozzá

chili 2018 magfogás chili mag carolina reaper mag kardinalis.hu