2016. okt 10.

E-cigaretta Joyetech eGo AIO 1.

írta: Iszka
E-cigaretta Joyetech eGo AIO 1.

E-cigaretta Joyetech eGo AIO

26 éve bagózom, ismerem minden hátrányát, régebben pipáztam is talán csak ez a része volt a dohányzásban az élvezet. Szívtam elektromos cigarettát is 2011-ben, de az szerintem semmire nem volt jó. Mostanában munkatársaim főleg a fiataloknál láttam új generációs e-cigiket. Hatalmas gőzt fújtak ki ráadásul szagtalan vagy nagyon kellemes illattal. A sors úgy hozta, hogy az egyik srácot aki szintén ezt szívta átrakták hozzám betanulni. Beszélgettem vele majd a neten kicsit jobban utána néztem. Nem igazán bíztam bent, így csak egy olcsó alis rendelésbe vágtam bele. A várakozás közbeni további kutakodásom közben találtam egy videót: https://youtu.be/OgV0P2R16-o itt fel is hagytam a keleti nagy reményemmel és elkezdtem keresgélni a helyi lehetőségek közül. Bukta 12 dollár. Szombathelyen ez egy nagy szívás! Csak trafikokban kapható termék, de 10 trafikból csak 1-ben van elektromos cigaretta ott is csak a legalja. Körbenéztem a webshopokban itt már feltűnt némi remény! Szinte minden webshop egy magyar trafikos külföldi cége, ez a magyar törvények szerinti kiskapu. (mára már ez sem igazán működik...) Én végül is a www.elektromos-cigaretta.com -rol rendeltem egy Joyetech eGo AIO a döntésben ez a video is segített: https://www.youtube.com/watch?v=qUHHqnB-5W0. Plusz a garancia ideje itt volt a leghosszabb és az árai is kedvezőbb, csak ezért innét.

 

Semmi extrát és macerásat nem akartam, azt hiszem jól választottam! Bátran ajánlom mindenkinek!

ego.jpg

Napi 1 doboz cigi körül szívtam, ahogy beüzemeltem az AIO-t már nem szívtam analóg cigit! Akaraterő azért kellett az elején! Próbáltam ugyanúgy rituálisan szívni, mint az analóg cigit, kávé mellé, dohányzó helyeken, lakásban nem, csak inkább az erkélyen. A fenti video alapján beüzemeltem a cigit amúgy a hozzá adott leírás is pont ezt tartalmazza, angolul :)

A lényeg, hogy szükségünk van némi e-liquid-re is. Számtalan ízben kapható, dohányosoknak dohány ízben, de az összes ételünk, italunk és fantáziánk ízében-illatában kaphatóak, én 3 liquid-et rendeltem a kezdő készlet mellé. Csak a nikotin tartalmukkal nem számoltam, így az első slukkok szinte sokkolóak voltak! Nagyon jó íz és illat, de a torokhatás amit a nikotin tartalom ad az valami brutálisra sikeredett. 12 mg nikotinnal. Tudtam, hogy lehet ízeket keverni és elrohantam a közeli trafikba, hogy vegyek liquidet, a 4.-ben sikerült is, talán szerencsémre egy vörös dohányos nulla nikotintartalmúra esett a választásom. Azóta vettem belőle még, mert szerintem egész nap szívható, ez a trafikokban kaphatókról nem igazán mondható el. Otthon az e-cigi szétszed, a kazánrészbe becseppentettem a nullást, a tartályba is tettem belőle és pár slukk után azt kell, hogy mondjam kurva nagy szerencsém volt! Visszajött a pipázás kellemes érzése! (Mostanra a Joyetech ego aio és a porlasztó szinte minden trafikban ahol tartanak elektromos cigit elérhető.)

joypakk.jpg

 

Gyorsan még írok az anyagiakról:

Kezdőkészlet, plusz 3 flaska 10 ml-es liquid, ingyen postával 13500 Ft volt, jelenleg kicsit drágább. Napi 2 ml liquid megy el a levegőbe így naponta 200-220 Ft és némi áram a költsége, nincs bűz, csikkek, füst mindenkinek jó! (Ennyibe került anno, jelenleg sajnos a trafikos vásárlás talán a legdrágább! Készre kevert likvidet viszont csak itt lehet legálisan kapni)

Hátránya: vidéken vagy akár itt Szombathelyen trafikba ha megtalálod azt amelyikben szóba állnak veled, akkor is szinte csak rendelni lehet bele való kazánt/porlasztót, cuccokat, érdemes bespájzolni, néhány kedvenc ízből, különböző nikotintartamúakkal vagy esetleg a trafikokban kapható nullás-ból, mert ott szinte csak az van. Eleinte kicsit húzosnak tűnik, de idővel letisztul a dolog, az első hónap kb. 20.000 Ft lesz, a második hónaptól 3-5000 Ft havonta, mert csak a porlasztót és likvidet kell venni.

Ha szereted a növényeket akkor néz be hozzám! https://www.kardinalis.hu chilik, banánok, virágok.

Következi fog egy kis ízkavalkád elemzésem és némi trükkök a Joyetech Ego AIO-hoz! Ha él a link.

 

Szólj hozzá

elektromos cigaretta leszokni a cigiről e-liquid vaper Joyetech eGo AIO tüdőre szívás v4a-316l v4a-316-0.30mm kardinalis