2012. dec 06.

Dögvirág!

írta: Iszka
Dögvirág!

Nem kell félni tőlük, rengeteg féle van, van amelyiknek nem érezzük mi emberek az illatát, de a legyek több száz méterről igen, viszont van amit én sem hagyok virágozni, esetleg a kertben. A mostani képek netről vannak ollózva, csak a változatosság kedvéért. lent lesz egy link, ott a sajátjaim vannak! Általában több színváltozatban létezik. Virágai megtévesztőek, mert van amelyik fél cm, de van ami akár 40cm is lehet. Én a nagy szőrös virágúakat szeretem. Ajánlom kezdőknek is, viszonylag könnyen tarthatóak, 2. évtől láthatjuk a virágukat, nem utolsó sorban olcsóak, jók cserealapnak, mert 3-5 év alatt nem is tudod kinek add oda a hajtásokat, mert nem fér már el nálad!

A képek az eredeti helyükről vannak beillesztve! 1 the own, Stapelia variegata, the others only presentation, for antepast of one.

 

. .

 

Orbea variegata, itthon mindenkinek van, aki tart ilyen növényeket.

 

. .

 

 

 

 

 

http://dogvirag.blog.hu/admin/post/edit/7046975

Ilyen pedig még nincsen nekem, de ami késik az nem múlik!

 

. .

 

Szerintem ez a legszebb, segítek a neve: Edithcolea grandis.

Kaktuszosoknak kihagyhatatlan!

Ha megfertőztelek, akkor bocsánat!

 

Saját növényeim, kattints ide!

 

.

 

Szólj hozzá

kaktusz pozsgás dögvirág egzotikus növény caralluma orbea variegata stapelia Edithcolea grandis