2016. nov 01.

E-cigaretta vélemény, tapasztalat. 2.

írta: Iszka
E-cigaretta vélemény, tapasztalat. 2.

Én nagyon örülök neki, hogy kipróbáltam! 1 hónap alatt nem gyújtottam rá hagyományos cigire, nem is hiányzik! De nem is vennék a számba többet bűzrudat! Jelenleg több mint 6 hónapja nem gyújtottam rá. Egy egyszerű de már picit komolyabb kezdő készüléket használok Joyetech eGo AIO, 10000 Ft alatt meg lehet szerezni. Ar ára annyit változott, hogy 8000-re lement és jelenleg 13000-ért lehet hozzájutni.

Megszűnt már az első napokban a kényszeres rágyújtási hajlam, a stressz, idegeskedés, kapkodás. Pedig próbálom ugyanúgy rituálisan szívni, csak szabad levegőn, dohányzó helyeken, kávé mellé, stb... A párom soha nem bagózott, ő is örül, hogy nincs bűz, meg nyugi van. Fél év után már a nikotin is alig hiányzik 2mg/ml fogy napi 8ml likvid fogyasztás mellett.

vaper.jpg

Saját véleményem, így lehet, hogy nálad nem ez lesz, de ez van. Az árak minden webshopban egyediek, kedvezményeket is adnak, a postaköltség is változó, a trafikokban meg még drágábbak!

Kezdeti drága bekerülési költség, készülék önmagában nem elég, kell hozzá porlasztó és liquid. Az általam választott Joyetech készülékhez 2 porlasztó jár, 0.6 ohm-os, liquidet pedig venni kell. 900-2000 Ft 10 ml. Én napi 2-2,2 milit párásítok el. A porlasztóra azt mondják, hogy 2-6 hetet lehet használni. Én az elsőt 3 nap alatt kivégeztem. 750-1400 Ft 1-1 darab. Meg kell tanulni szívni! Ebben a készülékben a 6mg feletti nikotintartalom erős torokhatással jár, kicsit csíp, kicsit kaparja a torkomat, mások is ezt mondják rá. Sőt a liquid és liquid között is sok különbség van, maradjunk az elején csak az ízénél. Én 27 év dohányzás után kerestem a dohányos ízeket, pedig erről mindenki lebeszélt. Végül is igazuk lett. Nincs vagy nem találtam dohánypótlót. Szörnyűek! Mintha egy nagyon száraz port szívnál be, plusz szinte csak utóízük van...

Google

Most már magam keverem a liquidem, így 400-420 Ft-ra jön ki 10 ml, ráadásul az ízeket tudom szabályozni, magam szájízére erősíteni vagy gyengíteni. Nem bonyolult dolog, de itt ismét kell némi beruházás. 100 ml alaplé nikotinmentes 800-1000 Ft, nikotinos 1100-2500 Ft, 5 ml aroma 700-1000 Ft. Érdemes betárazni ezekből is több ízt. Sajnos biztos lesz ami nem jön be. Keverni lehet most csak nagyon leegyszerűsítve 10 ml szemcseppes üvegcsébe 10 ml alaplé hozzá pedig 2-3 csepp aroma esetleg egy másik aromából plusz 1-2 csepp. Összerázzuk, 1-3 napig érleljük és kész is. Így az én esetemben 24000 Ft a kezdeti költségem, viszont porlasztóm van még 6 darab, van 8 alap íz és kevertem pluszba pár vegyeset is. Dohányos helyett egy erős füstös kubai szivarost is kipróbáltam, ez lett jelenleg az én cigis aromám, legalább a füst íze megvan, bár kevertem vaníliával és cseresznyével is így jobb lett. Visszatérve a költségekre, ahogy a fogyasztásom nézem (napi 2,2-2,5 ml) 125-136 napra elegendő liquidem van. A készülékemben nem cserélhető az akkumulátor így 8-12 hónapnál tovább nem fogja bírni. 4-6 hónap múlva vennem kell egy újat, esetleg nagyobbat, cserélhető akkumulátorosat.

Google

Jelenleg ezeket az ecigaretta készülékeket használom, használtam. A 2 szélsőt semmi pénzért nem adnám el! (Közben a Joyetech eGo AIO eltőrt.)

cigi2.jpg

Ha szereted a növényeket akkor néz be hozzám! www.kardinalis.hu chilik, banánok, virágok. 

Folytatása következik. Joyetech eGo AIO napi gondok, észrevételek.

Előzmény itt.

Szólj hozzá

leszokni a cigiről e-cigaretta e-liquid vaper Joyetech eGo AIO ss316 1Ohm porlasztó lekvár keverés e-liquid keverés kardinalis